Helgen som var

I lördags åkte jag, storasyster Cia och lillasyster Moa till pappa i Vebomark. 
Så skönt :) Medans syrrorna gick på promenad hjälpte jag pappa med veden.
Det vankades även surströmming *mums*
Cia fick en välbehövlig massage, dock hade jag fruktansvärd träningsvärk i min ben efter 3 dagars "träning".
Dag 1. Promenad till jobbet, på jobbet och hem, sen till stan och väl där fick jag veta att mötet jag skulle på var inställt så jag gick runt på stan i 2 timmar, därefter åkte jag iväg på ett annat möte. Efter det blev jag avsläppt hos Moa och gick sedan hem till mig. 
Dag 2. Gick två tvändor till och från stan.
Dag 3. Gick till stan och hem.
På lördagkväll var det tänkt att jag skulle på partaj, men det blev inget av. 
Jag mådde illa och fick vända hem igen... magsjuka? :O
Sov hela dagen igår och mår illa även idag... *håller tummarna för att jag är frisk i morgon*
Idag fyller min systerson år!! Jag bjöd på semla på Stigs Café och hoppas att födelsedagsbarnet får en fortsatt fantastisk födelsedag.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: barbro

Jaa du, ingen kan anklaga dig att inte Motionera, Vila har du väl fått sen hoppas jag1

2011-03-31 @ 21:42:24
Postat av: Fanny

Tyvärr har det inte blivit så mycket vila, mam.. kanske därför jag har så förb***** sendrag?!

2011-04-01 @ 12:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0