Dagens middagstips: het räkpasta

dsc00419 (MMS)

Dagens middagstips: het räkpasta


Kommentarer
Postat av: bella

Hej! Slumpade in på din hemsida pga dina siameser:) Jag har en siakille på 1 år nu och funderar starkt på en kompis till honom. Men nu är det så att min sambo är skeptisk då han är rädd att dom ska vända lägenheten upp o ner typ:) Vi har mycket saker vi tycker är fina i lägenheten och jag har mycket krukväxter i fönstren... Alltså undrar jag hur du uppfattar det, Blir det mycket "röj" med två siameser, grejer som kraschas osv? ¨Vår siakille är välidigt rastlös och beroende av oss (självklart eftersom han är ensam), hur känner du om det? tror du han blir lugnare om han har en vän? Jättetacksam för svar, maila gärna!!:) bra blogg!! MVH Bella

2011-07-17 @ 00:45:01
Postat av: barbro

Hej den maten ser såååå god ut, måste testa, eller ska du komma o vi får göra det o gotta oss?!

2011-07-30 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0