<3Vebomark<3

Befinner mig just nu i vackra Vebomark, hos min älskade pappa!
Vi har varit och hämtat ved och då hittade vi hallon. De var supergoda!! :p
Syster Caroline har sina hundar här och de fick så klart också följa med på släpet bakom traktorn. De såg ut att trivas väldigt bra. Väl hemma igen väntade (köpta) jordgubbar och grädde. MUMS!!
Torsdag-lördag firade Trästockfestivalen 20 år (oj, vad tiden går fort) Torsdagkväll spelade John Lindberg Trio, och de var jag ju givetvis tvungen att se. På fredag var jag trött som ett as, men drog mig ändå ner till området på Nordanå och tittade/lyssnade på några band. Träffade även en del trevliga människor som jag inte träffat på länge, så det var en riktigt trevlig kväll. På lördag var jag bjuden på fest, vilket jag sett framemot väldigt länge, tyvärr så slutade kvällen inte riktigt som planerat, men det var i alla fall trevligt så länge det varade :)
Söndag eftermiddag vaknade jag av att jag trodde någon höll på att göra inbrott i min lägenhet, men det visade sig vara yngsta och äldsta syster som kom. De hade andan i halsen och nyvaken som jag var så fattade jag ingenting. 
De berättade då att de provat ringa mig flera gånger, utan att få svar så de kände sig tvugna att åka förbi och kolla läget. Det visade sig senare att min mobiltelefon var på vift, men jag följde med syster Cecilia hem och spenderade några timmar med henne och kidsen. Mycket trevligt!
Idag kom pappa och hämtade mig, jag åkte hem, letade som ett tok efter mobilen, tog en dusch, letade lite till. Gav upp och åkte med pappa hem. Ringde sedan en vän och uppdaterade telefonläget och vederbörande skulle ta en tur och kolla om han hittade telefonen nånstans efter vägen. Några timmar senare blev jag uppringd av min vän som kom med ett MYCKET glädjande besked. Telefonen var återfunnen =D
Det kändes som om en STOR sten föll från mina axlar!! Tyvärr hade jag redan hunnit spärra kortet, så jag måste ringa Telia och beställa ett nytt. Så om några dagar är jag nog kontaktbar igen, men fram till dess är det fejjan (facebook) som gäller.
Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Cia

Skönt att mobilen är "hemma" igen =)

2011-07-25 @ 23:34:27
Postat av: barbro

Skönt att det löste sig med telefonen. Du har ju hunnit med lite av varje och när har du tänkt komma till oss på besök då? Jag har Loppisen nästa lördag och sedan är det slut,,,,,, har varit riktigt trevligt dessa veckor! Vi har köpt lgh. på A-torp och flyttar dit 1/9 så det är bara att börja packa. Per åker till fjällen o fiskar på onsdagmorgon och hem lörd. tänkte packa ihop så mycket jag hinner då. Ha nu en bra helg o var rädd om dig... det är jag! Kramar mamma<3

2011-07-30 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0