God morgon världen!

Mina sömnlösa nätter håller fortfarande i sig. Tyvärr. 
Vaknade vid tio tiden igår morse, vilket betyder att om ungefär 4½ timme har jag varit vaken i 24 timmar. 
Känner mig ofattbart pigg, av nån konstig anledning.. tvivlar dock på att jag kommer vara lika pigg när väckarklockan ringer... Hur ska jag lyckas vrida dygnet rätt om jag aldrig lyckas sova på nätterna?!
Nåja. I morgon (eller, rättare sagt, idag) har jag i alla fall tänkt pallra mig ner på stan och slå ihjäl lite tid. 
Hoppas det är fint väder. kanskesätter mig vid älven och äter glass, eller njuter av en delikat ICA-sallad!! *mumma*
Min telefon har i alla fall fått ett nytt kort, så nu är jag kontaktbar igen. Känns underbart!!!
och tack till min älskade pappa, vars telefon jag har fått låna under tiden jag har varit telefonlös. <3
Nä, nu ska jag kolla på 'förlossningskliniken' på Tv4+, trevligt med liten bäbbar så här på morgonkvisten =D
Lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0